måndag 31 oktober 2011

Lovely bones - välkommen på te!

Ikväll är det All Hallows Eve. Jag önskar att jag hade lite mer ork att ställa till med en riktig fest för mina döda vänner och släktingar nåt år. Men jag orkar ju inte ens ha fest för dom levande så hur ska jag då orka hålla det för de döda kan man undra? Gäsp! En måndag? Förbannade staten som hittade på att det skulle vara helgdag helgen efter första november istället för på den riktiga dagen.

Jag har iallafall ställt ut några ljus i trädgården så att de hittar hit ifall de vill göra mig sällskap över en kopp te och TV-programmet Det Okända klockan 21 på sjuan. Jag längtar efter Er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem du än är så är du en härlig människa. Läser gärna på din blogg.

Kokospelle sa...

Åh vad fint sagt. En grå novembermorgon fick plötsligt ett skimmer över sig. Tack! Du är så välkommen hit. Nu ska jag ta en liten ridtur i diset :-)