lördag 25 september 2010

Laddning pågår

Jag håller på att ladda upp för ett förhoppningsvis ytterligare ett varv på Lidingö Tjejlopp. Det går till så att jag den här sista dagen innan försökt hålla mig lugn och stilla.
Jag undrar alltid dagarna innan ett sånt där påhitt hur jag kunde komma på nåt så befängt som att anmäla mig till dylikt.
Inte nog med att det är ett bök att ta sig till Stora Staden för att springa en mil, Lidingöloppet är dessutom en mil upp och ned och upp och ned. Jag som föredrar och tycker det är tillräckligt jobbigt att springa på platta backen.
I år har jag inte tränat lika mycket som förra gången, men har försökt vila mig i form nu i veckan för att på så vis ta mig runt. Fast runt en mil kommer man väl alltid såvida man inte bryter benet på nån gammal trädrot men det lär inte bli några rekord i år.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Oj, lycka till. Hoppas det regnar mindre där än här

Kokospelle sa...

inge regn men svinkallt