onsdag 14 augusti 2013

Sommaren 2013 turbo

Idag är det sista dagen på semestern och jag ser att jag inte skrivit en endaste blogg rad på hela sommaren. På sätt och vis ett gott tecken att jag inte suttit vid datorn så mycket. Det var nog finaste sommaren i mannaminne åtminstone beträffande vädret. Dessvärre innehöll den en del lite tyngre element. Nämnas kan att den allra finaste Katten Zorro inte längre finns. Hans urinvägsproblem blev värre och värre och i slutet av juni fick vi lov att avliva honom. En svart dag mitt i solskenet!

 Facebook är annars ett enklare forum än en blogg så jag här listar några snabb från fejjan som sammanfattning.

8 juni "Spanar efter sjöjungfrur vid Grönemad i Bohuslän"
 

1 juli "Paltlunch kusinerna i Forsmark, Lappland — med Helena Backius och 3 andra"
7 juli: Tältar - i trädgårn ja.... Är det semester så är det...och har man en och annan skruv lös så skitsamma. Vackrare än så här blir det inte en sommarnatt i juli och det gäller att ta vara på stunderna vi får
Den som vill se mer kan söka efter kokospelle på FB då de flesta inlägg jag gör är offentliga.

Inga kommentarer: