söndag 2 september 2012

Augustitorka på bloggen

Så där ja. Hela augusti har gått och jag har inte skrivit ett enda inlägg. Det är liksom baklänges rekord. Den som följer mig på Facebook vet att jag inte är död. Fast det har varit ganska tunt på det forumet också.

Intet nytt under månen skulle man kunna säga. Sammanfattningsvis var augustimånadens höjdpunkt resan till Härjedalen. Lite av en repris från förra året. Med den skillnaden ett i år fick vi fisk och det regnade mer. Jag fick mitt livs första harr på spinnare och det var ett evigt väntande på bättre väder.

I trädgården växer endast palmkålen och våtarven om man ska raljera för det har ta mej fan regnat hela sommaren och torkan avser endast bloggen. Skönt att hösten är här. Åter till ordningen på något vis - jag är ju en höstmänniska. Det mesta av sommarens att göra lista är avbockad, rummet är rustat, höet är nästan inne och hästen är frisk efter en eländig Anaplasmos infektion.

Mot nya djärva mål.

Inga kommentarer: