onsdag 10 november 2010

Kokospelle get your gun

Hur i helvete är det möjligt att den där skjutgalna idioten i Malmö fått vapen licens? Och varför ställer inga journalister DEN relevanta frågan i alla sina intervjuer om gärningsmannaprofiler, motiv och bevisning.
Enligt uppgift har mannen en lätt diagnos, känd som en enstöring men vad värre är ett intresse av och överdriven fixering av våldsbrott, seriemördare och kampsporter. Om det är så enkelt skulle jag vilja ha coh fylla i den krysslistan för en licensansökan.

Enstöring passar in även här men jag är inte fixerad eller intresserad av ovanstående hobbys. Jag är intresserad av trädgård, hästar och westernridning. Jag har ingen känd diagnos om man bortser från att jag är lite överkänslig men det är endast en läggning och inte en diagnos enligt expertis.

Kära Polisen, jag skulle vilja ha en vapenlicens för ett avsågat hagelgevär med bred träffyta att användas endast i självförsvar. En revolver av äldre model skulle också kunna funka.
Tack på förhand!

Inga kommentarer: